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1 : namespace HLR
2 : {
3 : namespace Kinematics
4 : {
5 : template<class T>
6 5002 : void ConcurrentQueue<T>::push(const T& element)
7 : {
8 5002 : this->queue_mutex.lock();
9 5002 : if (this->handler)
10 : {
11 2 : auto handler_copy = this->handler;
12 1 : this->handler = nullptr;
13 1 : this->queue_mutex.unlock();
14 1 : handler_copy(element);
15 : }
16 : else
17 : {
18 5001 : this->queue.push(element);
19 5001 : this->notifier.notify_one();
20 5001 : this->queue_mutex.unlock();
21 : }
22 5002 : }
23 :
24 : template<class T>
25 5002 : void ConcurrentQueue<T>::push(T&& element)
26 : {
27 5002 : this->queue_mutex.lock();
28 5002 : if (this->handler)
29 : {
30 2 : auto handler_copy = this->handler;
31 1 : this->handler = nullptr;
32 1 : this->queue_mutex.unlock();
33 1 : handler_copy(element);
34 : }
35 : else
36 : {
37 5001 : this->queue.push(std::move(element));
38 5001 : this->notifier.notify_one();
39 5001 : this->queue_mutex.unlock();
40 : }
41 5002 : }
42 :
43 : template<class T>
44 10000 : T ConcurrentQueue<T>::pop()
45 : {
46 20000 : std::unique_lock<std::mutex> l(this->queue_mutex);
47 10006 : while (this->queue.empty())
48 : {
49 3 : notifier.wait(l);
50 : }
51 :
52 10000 : T element = this->queue.front();
53 10000 : this->queue.pop();
54 20000 : return element;
55 : }
56 :
57 : template<class T>
58 4 : void ConcurrentQueue<T>::async_pop(const std::function<void(const T&)>& handler)
59 : {
60 4 : this->queue_mutex.lock();
61 4 : if (!this->queue.empty())
62 : {
63 4 : T element = this->queue.front();
64 2 : this->queue.pop();
65 2 : this->queue_mutex.unlock();
66 2 : handler(element);
67 : }
68 : else
69 : {
70 2 : this->handler = handler;
71 2 : this->queue_mutex.unlock();
72 : }
73 4 : }
74 :
75 : template<class T>
76 7310 : bool ConcurrentQueue<T>::empty() const
77 : {
78 14620 : std::lock_guard<std::mutex> lock(this->queue_mutex);
79 14620 : return this->queue.empty();
80 : }
81 :
82 : template<class T>
83 : std::size_t ConcurrentQueue<T>::size() const
84 : {
85 : std::lock_guard<std::mutex> lock(this->queue_mutex);
86 : return this->queue.size();
87 : }
88 :
89 : } // namespace Kinematics
90 : } // namespace HLR
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